Egyből három ízben jelenik meg a magyar hard seltzer

A nagy nemzetközi márkák mellett itt az egyik első magyar hard seltzer. A Hard Lite rögtön három ízben próbálja megidézni Amerikát.

Mivel az USA-ban az egészségtudatos fogyasztók egy markáns csoportja az alacsony alkoholtartalmú, egészségesebb italokat részesíti előnyben, gyors lépésre kellett elszánnia magát annak, aki az elsők közt szeretett volna megjelenni saját készítésű hard seltzerrel a magyar piacon. Így született meg az Egyesült Államokban soha nem látott ütemben népszerűvé vált „alkoholos szóda” egyik első magyar képviselője, a Hard Lite. Az újdonság májustól Black Cherry, Lemon-lime-menta és Grapefruit ízekben érhető el.

A Hard Lite termék megálmodója elmondta, hogy egy amerikai utazás során – látva az új italtípus meghökkentő népszerűségét – fogalmazódott meg bennük a magyar hard seltzer készítésének ötlete. A piacon jelenleg kétféle hard seltzer létezik: az egyik erjesztéses, a másik pedig lepárlásos módszerrel készül. Likőripari cégként, és az általuk kóstolt USA-beli termékek mintájára egyből a párlat alapú hard seltzeren kezdtek gondolkozni. Az eredmény ennek köszönhetően vegán, valamint glutén- és cukormentes termék lett– ezt csak ezzel az előállítási móddal tudtuk elérni – magyarázta a tulajdonos, hozzátette: a Hard Lite mesterséges színezéket sem tartalmaz.

Az újdonságok mögött másfél évig tartó fejlesztés és kísérletezés áll, amely során nem csak a célnak tökéletesen megfelelő alapanyagokat, hanem a legjobb aroma alapanyagokat is ki kellett választani. Végül számos íz közül esett a választás a három most megjelenő termékre, amelyek a cég szerint a lehető legjobban lefedik a fogyasztók különböző ízlésvilágait. A Black cherry inkább az édesszájú, a Lemon-lime-menta a savanykás, míg a Grapefruit a kesernyés ízek kedvelőinek tetszik majd leginkább.

Az új termék megalkotói úgy látják, hogy Magyarországon is egyre többen nyitottak az újdonságokra, ezért a Hard Lite gyors sikerére számítanak. Várakozásaik szerint az idei nyáron a fogyasztók meghatározó része megismeri majd a hard seltzer kategóriát, és benne a Hard Lite termékeket, amelyekből a májusban megjelenő három íz mellé szezonális és limitált kiadások is érkeznek majd.

A terméket Citylight és közösségi média kampánnyal támogatják majd, első körben pedig országos szinten a dohányboltokban és italdiszkontokban találkozhatnak vele a vásárlók, várhatóan 4-500 Ft közötti fogyasztói áron.

A Hard Literól további információk a hamarosan induló www.hardlite.hu weboldalon találhatóak.